söndag 6 september 2009

Inget STAR... heller...

Tyvärr blev min lagkompis sjuk.
Jag gjorde ett tappert försök att hitta ngn att köra med, men efter ett tiotal telefonsamtal/sms så gav jag upp. Tiden rann ut...
Konstigt :), att ingen hakade på... 10timmars varsel innan en 12timmars urladdning klarar väl vem som helst (NOT).
...så igår satt jag dunderladdad (fysiskt). 3kg energi som ska bort, men hade inte motivationen att köra ett tillräckligt hårt pass. Motivationen fick sig en rejäl knäck.
Ärligt, så har jag jobbat en hel del med att försöka vara pigg och motiverad hela veckan, men kände inte det där jättesuget...

Nu blir det total omplandering av resten av hösten.
Min tanke var att STAR skulle bli slutpunkten för säsongen (iaf när det gäller stora målsättningar). Nu fick inte säsongen någon avslutning...
Får se om jag kan hitta något, och att jag är motiverad...

Körde ett kort stök-pass på MTBn nu på förmíddagen iaf. Det var okej.

Inga kommentarer: