måndag 17 november 2008

Aj, aj, aj...

Det finns alltid en baksida med tävlingar...
Idag (2 dagar efter) så har jag rejält ont i (alla?) benmuskler och lite i axlarna.
I år har "baksmällan" oftast suttit i till tisdagen... Hoppas att det är lika den här gången, men det känns som att jag tidigast torsdag kan köra lite lätt på motionscykel.
Ett intressant problem efter målgång är att jag inte törs stretcha... Kan få kramp eller en låsning.

I år har jag klarat mig mycket bättre än tidigare när det gäller mina problem med kramper. Har lärt mig att tolka signalerna, och då slå av på tempot direkt.

Nog om krämpor. Är fortfarande stolt och glad över vår insats i helgen. Känns overkligt på något konstigt sätt... Springa 47.5km "terräng" i 6 timmar. Ingen av oss 3 hade någon egentlig svacka heller.

Inga kommentarer: