söndag 21 augusti 2011

SM

Fick aldrig den där laddningen.

Nu genomförde jag loppet, med att gå på rött i princip hela tiden.
OM viljan ändå kunde innebära turbo.

Det positiva var att jag maxade ut vad kroppen hade för dagen och att det funkade utan krampproblem. Och att Krille hade en walk-in-the-park. Han är i form.

Som väntat tappade vi på löpprologen och plockade en hel del på paddlingen. Jag fick dock inte "träffen" i paddlingen så det kändes inte som att jag fick till det, plus att vi gjorde en bom i vassruggarna på ca 3min. Vi låg runt 8e efter paddlingen.
Tappade ett eller två lag på cyklingen. Det var nog kanske våran jämnaste sträcka. Vi krigade båda två riktigt bra. Äventyrsmomenten gick utav bara farten. Min oro för gympasalsrepet var helt obefogad, hade bara lite problem med stämplingen. MEN sen skulle det klaras av en Trailrun. Jag fick aldrig igång löpningen, det blev bara att kämpa och slita... Lag Sigma passerade oss på slutet... Tyvärr.

Bara att ladda om till nästa helg... 4manna Stockholm Extreme!

Inga kommentarer: