torsdag 25 augusti 2011

preRace SthlmExtreme

Den här veckan har jag samma känsla som jag brukar ha inför multi/AR tävlingar.
Stressad, stingslig, lätt nervös, trött, seg, ur form, ont både här och där, å så är jag säkert lite sjuk också *host* *host*...

Rejlers-Kolmården Adventures kommer ställa 3 lag på starlinjen.
Två av lagen har ambitionen att tävla, å så har vi ett "nybörjarlag", riktigt kul.

Jag har äran att vara lagkapten i 2a laget, med allt vad det innebär.
Mitt lag består av OlaO, Emelie K och Simon L.
Vi har rutin som bara den, kanske inte snabbast i löpspåret, men vi kommer inte missa många meter...

Nu har jag inte koll på hur stora möjligheterna kommer vara att följa oss, men tävlingens hemsida finns här: http://www.stockholmextreme.se/
Det finns även ett Twitterflöde...
Och så finns de på facebook: http://www.facebook.com/pages/Stockholm-Extreme/219071581444578
Arrangören har allstå helgarderat sig. Bara se om de kör något 'Live'.

Hittills vad vi vet om racet:
Start fredag 26/8 17:00; Gamla Stan Kornhamnstorg
TA3: Hellasgården
TA4 nattvila/jaktstart: Nyvarp (öster Waxholm)
Mål lördag eftermiddag

Sen är nog min multi/AR-säsong över för 2011...

Inga kommentarer: