fredag 10 juni 2011

Snart race igen...

...så då var man där igen... ...preZonen...
Det är delen av tävlandet som jag INTE uppskattar. OM det fanns något bra sätt att undvika den så...
Men nu är det bara att ta tag i det...
*Allt som ska lagas/servas/fixas; kläder, prylar, utrustning/beställas (tror jag har 4-5 ordar ute)
*Logistik
Sen kommer fokus på själva tävlingen.
Och det JAG vet är att det alltid blir stressigt. Jag funkar skitdåligt då...
...senast så rasade magen. Hoppas att jag kan undvika det den här gången.

Så nu är det bara att börja mentalt förbereda mig för äventyret i Slovenien.
Där kommer jag köra ihop med en triathlet i 2manna klassen, 30h nonstop osupportat. Han är relativt ny i AR sammanhang, så det ska bli intressant.
Tror att vi kommer få riktigt roligt... Vi siktar på att göra alla roliga moment.

Inga kommentarer: