söndag 19 april 2009

Råvarubranchen...

De senaste åren har jag noterat att just råvaror har varit ett hett område att investera i.
Har själv gått in i branchen och placerar stora summor på kolfiber, titan och aluminium.
Inom textilindustrin bidrar jag till ett uppsving för gore-tex och lycra.

Sista två dagarna har varit helt kanon. Just investeringarna i kolifiber som numer är en hoj. Har jag kört 6-7timmar med i helgen OCH i skogen. Min nu snart helt läkta vad har inte protesterat. Jag kommer ge den ett par dagar till innan jag ger mig ut och lufsar.

Helt underbart att "krossa" i skogen...
För er som ska vara med på Ultimata Kolmården, så har jag stödsnitslat första biten av cyklingen, alltså E2. Om vädret blir samma som ifjol, så blir det ett lättare och roligare ben... dock inte enkelt :)

Inga kommentarer: