torsdag 3 februari 2011

Rekommenderat brev...

...brukar ju normalt vara ngt från försvarsmakten. Men nu i vinter så har det inte gått att få fram vettig skidutrustning överhuvudtaget. Synnerligen inte i Norrköping. Inför kvällscuperna, KM å vintermilen har jag flängt runt i de s k Sportbutikerna här. Utan att hitta den valla som jag VILL ha. Själv är jag halvkass på vallning, men min far har kört ngra år som vallare till en grupp Vasaloppsåkare. Med råd från honom så har gnott ihop lite. Idag så kom det hett eftertraktade Universalklistret jag sök efter. Kom alltså med rekat brev. SÅ att det verkligen kom rätt...



2 kommentarer:

Danne sa...

Svårt att förstå vad folk har emot klistervalla. Den där är inte dum Joel. //Danne

Håkan sa...

Jag tycker klister är onödigt klistrigt! Ska jag skicka nån valla till dig rekomenderat från Försvarsmakten? Det hade väl varit dubbelt kul!!//Håkan