måndag 26 april 2010

Multipremiär

Så var den avklarad. Svenska Cupen i Hestra.
Delar gick bra, andra delar gick mindre bra.
Först det som gick bra
+Kroppen höll hela vägen. Fungerar alltså vid högbelastning
+Vi hängde med bra så länge det inte var en båt inblandad
+Fin vinter med mycket utförsåkning...

Det som inte gick så bra
-"Paddling" i en liten å (bäck). Klarade inte av att manövrera 6.5m båt i en smal å... Tappade troligen runt 20min på ett par km.
-... den fina vintern har gjort att isarna legat länge, så paddelträning?
-All vinterns löpträning har varit "förgäves". Fortfarande osnabb.
-Kallt i vattnet. Gick runt 2ggr
-Småbommar.

Fakta (som jag hittills har kunnat uttolka):
Kort OL: -3min
Kort Kandensarpaddling: -6min
Kort MTB-OL: -2min
OL+Paddling: -1.05h (vad hände?)
OL: -6min
MTB:-14min
Plac. 14 av 21

Inga kommentarer: