fredag 3 juli 2009

2 timmar kvar till ES Monster...

Tänk om jag hade kropp å knopp för att klara av en sådan tävling...

Nu har jag iom island eXplorer brutit en mental vall, 2 nätter. Normalt brukar jag bli riktigt trött mellan 03-07 men det infann sig inte den här gången. Jag tror vi hade fullt upp med att vara förbannade på alla bommar och all fantasi som vi behövde för att få till MTB-O som vi var ute på. Vi började även paddla i det tidsspannet men dunka i oss en del koffein med gott resultat.

Nu väntar vi med spänning på de preliminära resultaten. Vi ska ha tagit alla kontroller, men vem vet... lite trötta hjärnor kan ställa till det. Har vi tagit allt, kan det bli riktigt bra 1a 2a eller 3a...

Nästa mål blir att bryta 48-timmarsvallen...
Jag kan inte vara med på ONAC nästa år, så det kan bli en tävling i Europa istället...

Inga kommentarer: