Grattis O2/Sweco till 16e platsen!
Återigen har en reality-såpa tagit slut.
Varför är vissa människor morgonpigga?
3 månader sedan
...ska vara kul. Ska ge något åt kropp å själ; upplevelser, utmaningar, utveckling, mentala bilder, etc
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar