måndag 8 augusti 2011

PreRace RoH

Planering, planering....
Huvudet vill (ibland), men kroppen hänger inte med, å så vill inte huvudet heller.
Försöker få ihop lopp och träning. Inte fuska med vilan den här gången.
Jag vill få lite "spets", och då är det intervaller som gäller.
Å så vill jag få svar på att jag fixar alla distanser framöver.
Pussel...

Närmast nu är Ride-Of-Hope. Jag kommer (hoppas jag) att köra 4 etapper. Blir bra distansträning till SthlmExtreme, runt 50-55mil.
Racern är "i servicemod"; Ny styrlinda, nya däck (enligt reklamen snabba som bara f*n), flyttade lite delar från Kinahojen (allmän lajtning), väntar in en ny sadelstolpe från min franske leverantör. Så nu har jag en racer som väger 10.2kg i "naket" skick. Kanske läge att skaffa en lättare... Nä, nästa hoj blir en CX.

Sen en vecka till SM...
Sen en vecka till SthlmExtreme...

Det blir intensivt.

2 kommentarer:

Krille sa...

Intensivt MEN kul!

Daniel sa...

Klart du ska ha en Cross Joel. Jag har precis beställt ett par tubhjul till min. Kör hårt på RoH så ses vi på SM. //Danne