måndag 5 juli 2010

Sista passet...

...innan Island Explorer. Iaf det sista ordentligga passet.
Imorgon kör jag nog 30min uppvärmning+30min stretch.
Så nu är det sömn, vätska och prylfix.
Börjar "äta" på onsdag, kommer nog bara äta upp mig max runt 2kg. Det blir annars för tungt i löpningarna. Mina knän kommer inte vara snäll mot mig isf.

Nästan alla prylar på plats. Dags att provpacka, se över mat- och vätskestrategi.
De senaste dagarnas hetta gör att den tänkta vätskestrategin troligen inte kommer fungera...

Så nu är det upp till yr.no, klart.se och (kanske) SMHI.se att fixa bra raceväder
(typ runt 15-20grader i luften, 25grader i havet, runt 4-6m/s mot och medvind, molnigt, kanske ngt lätt duggregn).

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Föutom duggregnet så låter det som perfekt festivalväder :)