torsdag 19 januari 2012

Prylar, prylar, prylar...

Min strävan efter att inte frysa om fötterna vid diverse vinterbaserade aktiviteter (cykling, telisåkning) forsätter. Stora E å jag har nu fått en sänding med värmesulor...
...dessutom ett trainerdäck, isf det som jag punkade...
...å så givetvis en termos till. Nu i den icke-diskreta färgen ORANGE. Den ska man inte kunna tappa bort helt enkelt.

Sen har jag även gjort lite Lessons Learned efter SthlmEx; kommer under vintern att prova lite olika nya sportdrycker med elektrolyter, mer komplexa sådana. Just nu testar jag Nuun och senare kommer jag ge mig på Hammer Fizz.

1 kommentar:

Mandie sa...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com