onsdag 7 april 2010

Klackarna i taket

eller inte.

Fick paketen med cykelprylar igår. Yes, ner i källaren å börja bygga ihop tävlingscykeln. Bara det att jag inte får dit vevpartiet, det blir ett spel på 2-3mm när jag drar med (troligtvis) mer moment än vad instruktion anger. Okej, jag ger upp. Har följt instruktionen, och tänker att jag reklamerar grejerna. Vid avmonteringen hör jag det där ljudet man inte vill höra, hur en mutter "sprängs". Det blir en halvtimme till för att få bort allt. Å sedan börja läsa hur reklamationen ska gå till.
Inte kul.

Inte kul, att förkylning sitter berget heller.

Inte kul, att 'Rosa Kanoten' inte mår helt okej.

Börjar själv bli ambivalent inför säsongen. Känns som gick ligger hur långt efter som helst med träning.

Behöver nog få träna lite, å paddla en del. Det brukar alltid kännas bättre då :)

Inga kommentarer: